Продукція за

Організація робочого місця

Вам важко зосередитися на роботі? Настільний органайзер виконує свою роботу без зайвої метушні. Незалежно від того, у формі контейнера чи підшивки для документів, він допоможе вам підтримувати порядок. Таким чином ви швидко знайдете те, що вам потрібно, і відразу повернетеся до роботи (а після перерви у вас буде більше часу для себе).

216 шт.
Сортувати у порядку зменшення

Сторінка:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
216 шт.
Сортувати у порядку зменшення

Сторінка:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
216 шт.
Сортувати у порядку зменшення

Сторінка:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Органайзери для документів і преси

Вони є обов'язковим елементом не тільки в офісних приміщеннях, але і вдома. Це ідеальний спосіб усунути безлад і зберігати не тільки документи, а й газети. Це офісні аксесуари, які добре підійдуть.

Ящики для документів

Один з варіантів - прозора ємність з кришкою . Це дозволяє швидко дізнатися, що знаходиться всередині, а спеціально розроблена кришка дозволяє зберігати коробки одну на одній. Вони доступні в різних візерунках і кольорах. Спеціальним типом ящиків для документів є швидкозшивачі .

Настільний органайзер

Це ідеальне рішення для тих, хто любить порядок. Чорний органайзер дозволяє зберігати ручки, лінійки, скріпки та інші дрібниці в одному місці. Альтернативою йому є білий органайзер . Правильна організація кабелів і аксесуарів допоможе підтримувати порядок на вашому столі .

Настінна полиця для газет

Настінна полиця для газет полегшує зберігання журналів у приймальні офісу.

Організація робочого місця
Мінімальна ціна: 13 грн
Rating
4.9 / 8 Відгуків

Свіжі знижки та новини – у соцмережах:

Підписка на новини 

Будьте в курсі новинок та гарячих пропозицій - просто введіть свій e-mail у форму нижче та клацніть "ОК":

Ми раді запропонувати Вам широкий асортимент товарів IKEA та інших брендів у категорії "Організація робочого місця" для дому за привабливими цінами. У нас ви знайдете все, що потрібно для створення затишної ситуації у вашому будинку. Ми вже 8 років надаємо якісний сервіс та маємо понад 10 тисяч задоволених клієнтів по всій Україні. Ми гарантуємо швидку доставку та якісний товар.

Ми здійснюємо доставку товарів з категорії Організація робочого місця, а також будь-яких інших товарів з категорії Аксесуари для зберігання до таких міст України , як Київ, Дніпро, Львів, Харків, Одеса та інші. Вибирайте меблі, текстиль, декор та багато іншого на нашому сайті Homezone. Чи не знайшли потрібний товар? Зв'яжіться з нашими менеджерами за телефоном (096) 561-0-544, (066) 598-2-498 або Напишіть нам , і ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

Часті питання

Як відбувається доставка товарів з категорії Організація робочого місця?

Доставка здійснюється кур'єром за вказаною вами адресою або на зручний для вас пункт доставки. Ми співпрацюємо зі службою доставки "Нова пошта" та гарантуємо доставку вчасно. Більш детально з умовами доставки можна ознайомитись тут

Які найпопулярніші товари в категорії Організація робочого місця?

Хіти продажу товарів у категорії Організація робочого місця можна переглянути тут

Чи можна повернути товар із категорії "Організація робочого місця"?

Якщо товар не відповідає заявленим характеристикам, ви можете повернути його протягом 14 днів після покупки. Товар, що повертається, повинен бути невикористаним і в оригінальній упаковці. Більш детально з умовами повернення можна ознайомитись тут

Які форми оплати ви приймаєте?

Ми приймаємо оплату будь-якою банківською карткою. Також ми маємо можливість часткової оплати при отриманні товару. Для підприємств ми надаємо можливість купити товари IKEA за безготівковим розрахунком.

Адреса: Україна, Київ

Телефон: (096) 561-0-544, (066) 598-2-498

Email