Умови повернення та заміни товару

Покупець має право на безоплатне повернення та обмін, якщо отриманий товар має брак, або помилково продавцем був відправлений інший товар.

Продавець не здійснює повернення коштів за Товар належної якості, якщо цей товар був спеціально замовлений для Покупця з-за кордону.

Якщо Ви не згодні з вищеописаними умовами повернення товару, будь ласка, не робіть замовлення на цьому сайті.

Якщо товар не підійшов за кольором / формою / характеристиками

Повернути товар належної якості (або обміняти його на інший) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:

- товар не був привезений з-за кордону на замовлення покупця;
- товару немає в переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
- товар не використовувався, не збирався, повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (розкриття упаковки не вважається пошкодженням товарного вигляду);
- збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
- пройшло менше 14 днів з моменту отримання товару;

 При поверненні товару Покупцем, доставка такого товару здійснюється за рахунок Покупця.

Повернення у разі виявлення браку

ВАЖЛИВО!!! Перед тим, як почати збирати товар, переконайтеся у відсутності механічних пошкоджень його деталей. Ми не зможемо прийняти на заміну або повернення товар, який складався.

Для того, щоб переконатися, що виявлений брак є ​​виробничим, а не був отриманий внаслідок неправильного складання або експлуатації, вишліть фотографію бракованої деталі на нашу електронну адресу [email protected] лист із позначкою "Брак" у темі.

Після розгляду інформації, вам буде надана інструкція щодо подальших дій. Це буде заміна бракованої деталі, або товару повністю.

У разі, якщо за наданими вами фото, нами було зроблено висновок про наявність механічних пошкоджень, або слідів неправильного складання  у такій заміні буде відмовлено.

Якщо ви не згодні з таким висновком  ви можете надіслати нам браковану, на вашу думку, деталь, або виріб повністю, оплативши доставку. Ми передамо деталь на експертизу виробника. Така експертиза може тривати до 20 робочих днів.

  • У випадку, якщо виробник підтвердить наявність браку  ми зробимо заміну деталі або виробу повністю, а також компенсуємо вам витрати на доставку. 
  • Інакше  ми повернемо вам вислану вами деталь або виріб без компенсації доставки.

Повернення у разі пошкодження під час транспортування

—  У момент отримання замовлення від служби доставки, при виявленні пошкоджень товару, Ви можете відмовитися від отримання замовлення. У такому разі обов'язково складається "Акт прийому-передачі" (бланк надається співробітником компанії "Нова пошта"), із зазначенням причин відмови (детально описуються ушкодження). Для прискорення процедури повернення або повторного замовлення ми просимо Вас обов'язково робити детальні фото пошкоджень і надсилати нам на адресу [email protected]

Якщо Ви вирішили відмовитися від замовлення та повернути кошти (без повторного замовлення), то термін повернення коштів у такому разі становитиме до 7 робочих днів. Кошти повертаються тільки за наявності правильно оформленого Акту прийому-передачі із зазначенням пошкоджень, надісланого на нашу електронну адресу.

Ще раз звертаємо Вашу увагу на наступні моменти: 

  • Виробник на свій розсуд і без додаткових повідомлень може змінювати комплектацію, зовнішній вигляд, країну виробництва та технічні характеристики моделі
  • Фактичний колір виробу може відрізнятися від представленого на сайті в залежності від кольору вашого монітора
  • У процесі оформлення замовлення обов'язково уточнюйте усі важливі для Вас властивості та характеристики товару, що купується

Терміни повернення коштів

Повернення коштів здійснюється безготівковим способом і тільки на той же рахунок (карту), з якого було здійснено оплату замовлення. 

Термін повернення грошових коштів  до 30 банківських днів з моменту, коли повернутий товар був отриманий Продавцем на свій склад, перевірений на відповідність комплектності, зовнішнього стану товару, а також оригінальності упаковки.

Термін повернення коштів у разі відсутності товару в замовленні – до 7 робочих днів.

Також ми можемо допомогти вам продати товар, що не підійшов, розмістивши його в нашому розділі "Товари в наявностіКомісія за цю послугу становить 20% від вартості продажу товару.

Як оформити повернення товару?

На електронну адресу [email protected] надішліть наступну інформацію: номер замовлення, артикул, кількість, причина повернення. Також просимо додати 2-3 фотографії кожного товару з різних ракурсів;

  • після отримання запиту на повернення з вами зв'яжеться наш менеджер і за необхідності запросить додаткову інформацію;
  • товар з неушкодженими бирками, стікерами, етикетками та всіма супроводжуючими документами має бути складений в оригінальну упаковку;
  • надіслати товар за адресою, отриманою від нашого менеджера. Послуги доставки по поверненню товару оплачуються Замовником.

Товари, які не підлягають поверненню (згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 19.03.1994 № 172) :

  • натільна білизна (зокрема купальники);
  • постільна білизна;
  • інструменти для манікюру та педикюру (ножиці, пилки тощо);
  • гребінці, гребені та щітки масажні;
  • парфумерно-косметичні вироби;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • предмети особистої гігієни;
  • рукавички;
  • панчошно-шкарпеткові вироби;
  • корсетні товари;
  • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір;
  • пір'яно-пухові вироби;
  • дитячі м'які та гумові іграшки;
  • зубні щітки;
  • мундштуки;
  • апарати для гоління;
  • помазки для гоління;
  • гребінці, гребінці та щітки масажні;
  • сурдини (для духових музичних інструментів);
  • скрипкові підборіддя;
  • тканини;
  • тюлегардинні та мереживні полотна;
  • друковані видання;
  • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки);
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшки для годівлі тощо);

Покупець має право на безкоштовне повернення та обмін, якщо отриманий товар має брак, або помилково продавцем був відправлений інший товар.

Продавець не здійснює повернення коштів за Товар належної якості, якщо цей товар був спеціально замовлений для Покупця з-за кордону.

Звертайте увагу на наявність позначки «Товар на замовлення», яка розміщується на сайті біля опису товару. 

При підтвердженні покупки Товарів на замовлення, менеджер Продавця попереджає Покупця про неможливість повернення такого Товару, якщо він є належною якістю.

Якщо Ви не згодні з вищеописаними умовами повернення товару, будь ласка, не робіть замовлення на цьому сайті

Свіжі знижки та новини – у соцмережах:

Підписка на новини 

Будьте в курсі новинок та гарячих пропозицій - просто введіть свій e-mail у форму нижче та клацніть "ОК":