Умови доставки

Відправлення товарів з категорії " Наявність " - через 1-3 дні після оплати.

Збір замовлень на доставку товарів з Польщі закриваємо щопонеділка.
Орієнтовно через 6-8 робочих днів замовлення прибувають до нас на склад в Україні.

За 1-2 дні до доставки, ви отримаєте від нас на e-mail "Лист про доставку" із зазначенням номера накладною та посиланням для відстеження статусу доставки вашого замовлення по Україні.

Доставка здійснюється компанією "Нова пошта".

У разі суттєвих затримок термінів доставки з причин, що не залежать від нас (черги на кордоні, стихійні лиха тощо), ми обов'язково попередимо вас про це.

Орієнтовну вартість доставки вашого замовлення завжди можна уточнити у наших менеджерів за телефоном або електронною поштою

Тарифи на доставку можна переглянути за  цим посиланням .

Важливо знати:

—  Магазин не відповідає за ціни, які транспортна компанія встановлює на послуги транспортування, пакування та страхування вантажів.

—  Якщо ви замовляєте недорогий, але габаритний товар, будьте готові до того, що вартість доставки та упаковки може становити до 50% вартості самого товару.

— Послуга доставки на адресу має лише доставку до під'їзду, і не включає занесення замовлення в будинок та його підйом на поверх.

— Послуга "Підйом на поверх" замовляється заздалегідь і оплачується відповідно до  тарифів служби доставки .

Зверніть увагу, що ми НЕ надсилаємо замовлення службами "Укрпошта", "ІНТАЙМ", "ДЕЛІВЕРІ"

— При адресній доставці замовлення, якщо замовлення габаритне/крихке, і знаходиться в захисному дерев'яному каркасі, обов'язково оглядайте отримані товари, знявши обрешетування. Оскільки кур'єри компанії "Нова пошта" не зобов'язані здійснювати розбирання обрешетування, рекомендуємо передбачити даний момент і запастися інструментом (викрутка, пасатижі).

— При отриманні замовлення на відділенні компанії "Нова пошта", співробітники відділення зобов'язані на ваше прохання зняти обрешетування для огляду товару. Огляд проводиться тільки у присутності співробітника компанії "Нова пошта".

—   Без проведення процедури огляду ви ризикуєте не помітити можливі механічні пошкодження, отримані під час транспортування.

— У момент отримання замовлення від служби доставки при виявленні пошкоджень товару ви можете відмовитися від отримання замовлення. У такому разі обов'язково складається "Акт прийому-передачі" (бланк надається співробітником компанії "Нова пошта"), із зазначенням причин відмови (детально описуються ушкодження). Для прискорення процедури повернення або повторного замовлення ми просимо Вас обов'язково робити детальні фото пошкоджень та надсилати їх нам на адресу [email protected]

При отриманні замовлення від кур'єра служби доставки або на відділенні:

1. Переконайтеся у відсутності механічних пошкоджень товару , які можна отримати під час транспортування. 

2. Обов'язково відкривайте зовнішню картонну упаковку крихких товарів (меблі, посуд, дзеркала), щоб уникнути ризику не помітити приховані пошкодження. Особливо уважно перевіряйте стан товару, що має прим'яту або подряпану упаковку.

Якщо у вас немає бажання, часу, або можливості розкрити та перевірити кожну упаковку з крихким товаром – ризики за можливими механічними пошкодженнями лягають повністю на вас.

Ваше замовлення страхується на 100% його вартості. До моменту прийняття замовлення від служби доставки, відповідальність за його цілісність несе служба доставки.

Претензії щодо пошкоджень товару, якщо він вже був прийнятий вами від служби доставки без будь-яких зауважень – НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ.

У разі виявлення механічних пошкоджень упаковки, що призвели до пошкодження товару, вимагайте у представника компанії "Нова пошта" складання відповідного акта (Акт приймання-передачі).

Не забирайте і не залишайте у себе пошкоджений товар - це може спричинити відмову в компенсації.

3. Переконайтеся, що ви видали всі "місця" з вашого відправлення відповідно до накладної, яку вам видасть або оператор відділення, або кур'єр компанії "Нова пошта". Наприклад: у накладній вказано " Кількість місць: 5 " - вам повинні видати 5 ( і не менше ) упаковок відправлення. Зверніть увагу, що для економії місця та для більшої безпеки відправлення, ми можемо запакувати в одну упаковку кілька позицій з вашого замовлення, у такому випадку це буде одна упаковка = 1 місце у відправленні.

Якщо ви вирішили відмовитися від замовлення та повернути кошти (без повторного замовлення), то термін повернення коштів у такому разі становитиме до 30 робочих днів. Кошти повертаються лише за наявності правильно оформленого Акту прийому-передачі із зазначенням пошкоджень, висланого на нашу електронну адресу.

Офіційні правила отримання відправлень опубліковані на сайті "Нова пошта" :

- при доставці на адресу:  https://novaposhta.ua/poluchit_po_adresu
- при доставці на відділення:  https://novaposhta.ua/poluchit_s_otdeleniya
- при доставці до поштоматів:  https://novaposhta.ua/poluchit_v_pochtomate

Якщо Ви вважаєте, що  вартість доставки була необґрунтовано завищена – Ви можете скористатись БЕЗКОШТОВНОЮ послугою "Контрольне зважування". При отриманні Вашого замовлення на відділенні "Нової Пошти" просто повідомте оператору про Ваше бажання замовити цю послугу – і вартість доставки буде перерахована заново.


Умови оплати

Після того, як ви оформите замовлення онлайн за допомогою кошика , ми перевіряємо доступність замовлених товарів на складі постачальника. Якщо всі товари є в наявності, вам будуть надіслані реквізити для передоплати.

Можлива оплата, мінімальний аванс - 50% від суми замовлення. 

Як оплатити?

Якщо ви є клієнтом "Приват-Банку", сплатити рахунок онлайн  можна через систему " Приват24 ", або карткою VISA/MasterCard через систему LiqPay  (як варіант – через систему iPay  або Easy Pay )

Також рахунок можна сплатити готівкою через термінали самообслуговування Приват-Банку  або в касі будь-якого банку України

Можлива ситуація, коли вже після підтвердження наявності постачальником, на момент формування відправлення, певні позиції можуть бути відсутніми на складі, з різних причин: пересортування, пошкодження товару, помилка персоналу складу тощо.
У таких ситуаціях ми пропонуємо вам або повторне замовлення, або  повернення коштів.
У разі повторного замовлення відсутніх позицій ці позиції надсилаються окремою доставкою, при цьому вартість доставки оплачується Замовником.

Повернення коштів за відсутній товар здійснюється у строк до 30 днів, але ми завжди намагаємося зробити це якнайшвидше.
Також є можливість покласти кошти на кредитний баланс  для оплати подальших покупок.

Умови повернення та заміни товару

Якщо ви не впевнені, чи варто робити замовлення саме на нашому сайті – можливо, прийняти рішення вам допоможуть  відгуки наших клієнтів

Бажаємо приємних покупок!

Свіжі знижки та новини – у соцмережах:

Підписка на новини 

Будьте в курсі новинок та гарячих пропозицій - просто введіть свій e-mail у форму нижче та клацніть "ОК":