Покупець має право на безоплатне повернення та обмін, якщо отриманий товар має брак, або помилково продавцем був відправлений інший товар.
Продавець не здійснює повернення коштів за Товар належної якості, якщо цей товар був спеціально замовлений для Покупця з-за кордону.
Якщо Ви не згодні з вищеописаними умовами повернення товару, будь ласка, не робіть замовлення на цьому сайті.
Повернути товар належної якості (або обміняти його на інший) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:
- товар не був привезений з-за кордону на замовлення покупця;
- товару немає в переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
- товар не використовувався, не збирався, повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (розкриття упаковки не вважається пошкодженням товарного вигляду);
- збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
- пройшло менше 14 днів з моменту отримання товару;
При поверненні товару Покупцем, доставка такого товару здійснюється за рахунок Покупця.
ВАЖЛИВО!!! Перед тим, як почати збирати товар, переконайтеся у відсутності механічних пошкоджень його деталей. Ми не зможемо прийняти на заміну або повернення товар, який складався.
Для того, щоб переконатися, що виявлений брак є виробничим, а не був отриманий внаслідок неправильного складання або експлуатації, вишліть фотографію бракованої деталі на нашу електронну адресу [email protected] лист із позначкою "Брак" у темі.
Після розгляду інформації, вам буде надана інструкція щодо подальших дій. Це буде заміна бракованої деталі, або товару повністю.
У разі, якщо за наданими вами фото, нами було зроблено висновок про наявність механічних пошкоджень, або слідів неправильного складання – у такій заміні буде відмовлено.
— У момент отримання замовлення від служби доставки, при виявленні пошкоджень товару, Ви можете відмовитися від отримання замовлення. У такому разі обов'язково складається "Акт прийому-передачі" (бланк надається співробітником компанії "Нова пошта"), із зазначенням причин відмови (детально описуються ушкодження). Для прискорення процедури повернення або повторного замовлення ми просимо Вас обов'язково робити детальні фото пошкоджень і надсилати нам на адресу [email protected]
Якщо Ви вирішили відмовитися від замовлення та повернути кошти (без повторного замовлення), то термін повернення коштів у такому разі становитиме до 7 робочих днів. Кошти повертаються тільки за наявності правильно оформленого Акту прийому-передачі із зазначенням пошкоджень, надісланого на нашу електронну адресу.
Повернення коштів здійснюється безготівковим способом і тільки на той же рахунок (карту), з якого було здійснено оплату замовлення.
Термін повернення грошових коштів – до 30 банківських днів з моменту, коли повернутий товар був отриманий Продавцем на свій склад, перевірений на відповідність комплектності, зовнішнього стану товару, а також оригінальності упаковки.
Термін повернення коштів у разі відсутності товару в замовленні – до 7 робочих днів.
Також ми можемо допомогти вам продати товар, що не підійшов, розмістивши його в нашому розділі "Товари в наявностіКомісія за цю послугу становить 20% від вартості продажу товару.
На електронну адресу [email protected] надішліть наступну інформацію: номер замовлення, артикул, кількість, причина повернення. Також просимо додати 2-3 фотографії кожного товару з різних ракурсів;
Покупець має право на безкоштовне повернення та обмін, якщо отриманий товар має брак, або помилково продавцем був відправлений інший товар.
Продавець не здійснює повернення коштів за Товар належної якості, якщо цей товар був спеціально замовлений для Покупця з-за кордону.
Звертайте увагу на наявність позначки «Товар на замовлення», яка розміщується на сайті біля опису товару.
При підтвердженні покупки Товарів на замовлення, менеджер Продавця попереджає Покупця про неможливість повернення такого Товару, якщо він є належною якістю.
Якщо Ви не згодні з вищеописаними умовами повернення товару, будь ласка, не робіть замовлення на цьому сайті