Часті питання

Чи можуть прийти не всі позиції з мого замовлення?

На момент формування замовлення ми обов'язково перевіряємо наявність потрібних Вам позицій на складі постачальника. З моменту Вашого замовлення та до його закупівлі проходить кілька днів. За цей час певні позиції можуть бути розкуплені, і особливо це стосується акційних пропозицій. Ми намагаємося якомога раніше повідомляти про відсутність тих чи інших позицій у замовленні, і пропонуємо або перезамовити їх, або повернути гроші.

Також, іноді трапляються пошкодження при транспортуванні, завантаженні/розвантаженні – ми ніколи не відправляємо пошкоджений товар Замовнику і відразу ж включаємо ці позиції в наступне замовлення.

 

Чи перевіряєте ви товари на комплектність, наявність пошкоджень або браку перед відправкою?

Так, звичайно, перевірка товару відбувається як на етапі закупівлі, так і перед його відправкою Замовнику. Єдиний виняток становлять товари, упаковані в заводську упаковку, яку неможливо розкрити, не зашкодивши її. У такому разі ми перевіряємо цілісність упаковки та відсутність на ній механічних пошкоджень.

Як правило, браковані товари ІКЕА трапляються вкрай рідко. У разі виявлення Вами заводського браку, ми робимо його заміну, або повернення коштів у найкоротші терміни.

Замовник при отриманні товару має право розкрити упаковку в присутності представника служби доставки, та перевірити товар на відсутність пошкоджень та комплектність. Вкрай рідко трапляються випадки неповної чи неправильної комплектації товарів. Наприклад, відсутні якісь частини або вони не відповідного розміру, типу і т.д. У таких випадках, ми робимо або повну заміну товару на новий, або надсилаємо відсутні / невідповідні частини.

 

Як часто у вас відбуваються акції на товари?

Як правило, акційні пропозиції на певні товари або групи товарів відбуваються 1-2 рази на місяць. Для того, щоб не пропускати спеціальні пропозиції – підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook

 

Як я можу дізнатися терміни та точні дати доставки мого замовлення?

У рахунку на передоплату ми завжди вказуємо орієнтовні дати доставки замовлення ( з – по). Ці дати вказуються із запасом в 1-2 дні, і, як правило, у 90% випадків замовлення приходять у зазначені терміни, або раніше.

Приблизно в 5-10% випадків, з незалежних від нас причин, можуть відбуватися незначні затримки (1-3 дні). У таких випадках ми завжди намагаємося попереджати наших клієнтів про таку затримку.

Також служба доставки іноді "підводить" нас і не доставляє замовлення в стандартні терміни з різних причин. У випадку, якщо Вам дзвонили з Нової Пошти і повідомляли про заплановану доставку "на сьогодні", але замовлення так і не було Вам доставлено - Ви маєте право вимагати компенсацію (див. нижче).

"При несвоєчасній доставці компанією "Нова Пошта" платнику за ЄП надається компенсація 20% від вартості перевезення (без суми комісії) за кожен день запізнення, але не більше 100%!"

 

Які у вас є знижки?

Товари зі знижкою знаходяться в розділі "ЗНИЖКИ МІСЯЦЯ".

Для оптових замовлень ми надаємо індивідуальні знижки. Для обговорення деталей, будь ласка, зв'язуйтесь з нами за телефонами, вказаними на або напишіть нам на e-mail.

 

ЗАДАТИ ВАШЕ ПИТАННЯ:
Також, задати питання можна написавши нам листа на [email protected]

Свіжі знижки та новини – у соцмережах:

Підписка на новини 

Будьте в курсі новинок та гарячих пропозицій - просто введіть свій e-mail у форму нижче та клацніть "ОК":